43. dan / Tisto, kar šteje

October 21, 2014

Letiva proti Sloveniji in varno pristaneva na Brniku. Realno je, da bo kdo tam. Pričakujeva 20-30 ljudi, je le sredi popoldneva. Pri čakanju na prtljago naju pozdravi dobrodošlica na ekranu, v prvem nadstropju pa Luka in Julija igrata na kitaro in pojeta, pa cela družina okrog naju. Ko končno dobiva vso prtljago, se odpraviva ven, […]

42. dan / 20.8. Bik na vzhodu

Istanbul preseneti. Z jutranjim zaspanim ritmom ulic in tramvajem. Z vsemi prodajalci, ki ti na bazarju besno želijo nekaj prodati. Z barvami in vonji. Z vsem lepim, kar mesto vzhoda lahko ponudi popotniku. Naju tokrat predvsem s šopingom in učenjem barantanja. Katjino iskanje oblačil se nepredvidljivo sprevrže v Matejev shopping spree. Molitev v Aya Sofii, […]

41. dan / 19.8. V enem dnevu nazaj

October 21, 2014

Zjutraj v taksiju predirkava cel Ulaan Baatar in to po zelo sumljivih ulicah in se vkrcava na letalo, nato pa preživiva 9 ur v letu čez vse države bližnjega vzhoda. Aha, pred tem Matej doživi še poseben pregled na letališču, ker sva s sabo vzela nekaj peska iz puščave Gobi. Nedopustno, nemogoče, ni šans. Seveda […]

40. dan / 18.8. Za vedno

Zjutraj iz najine Žvali sleš Pandorine skrinjice vzameva vse, kar bova potrebovala in še enkrat obriševa armaturno ploščo. Nalijeva še zadnje litre slovenskega bencina in se odpeljeva proti pralnici. Tam nama vzamejo ključe in nama premaknejo avtomobil, nato ga operejo in … ključev ni več. Opa. No, čakava 20 minut, nato 30, znorim in povem […]

39. dan / 17.8. Prvi med rdečimi

October 21, 2014

Ulaan Baatar ali Rdeči heroj že zjutraj navduši. Blišč in beda, skozi celofan. Ni tiste tipične revščine, a še vedno najdeš naselje gerov, le 100 metrov stran od čudovitega parlamenta in 40 nadstropnega hotela v obliki jadra. Odpraviva se v pekarno in se najeva, nato sledi ogled mesta in znamenitosti. Ugotoviva, da je mesto zares […]

38. dan / 16.8. Vse poti vodijo v Ulaanbaatar

October 18, 2014

Bila sva že v Ulaanu, ker se mestu ne moreš izogniti, ko želiš priti iz enega dela države v drugega in se pri tem peljati po najboljših cestah, kar jih imajo. A danes tja odhajava zadnjič (vsaj za nekaj časa:)).  Sledi vožnja in opažanje, da sva se že močno privadila na njihov način upravljanja vozila. […]

37.dan / 15.8. Budistični Woodstock

Rana ura, zlata ura. Ura je šest, midva pa že v avtu, drviva in sekava ovinke, da do desetih prideva do Amarbayasgalant Khiid. To je budistični tempelj (eden izmed treh največjih v Mongoliji), baje arhitekturni višek severnega predela. 14. in 15. avgusta je čas festivala Gongoriin Bombani Hural – molitvenih slovesnosti, ki se jih udeleži […]

36.dan / 14.8. Nazaj v osrčje

October 18, 2014

Vožnji na jug, po dveh dneh sledi vožnja na sever :). Tokrat se vrneva po isti poti nazaj, ker JZ del države sestavlja življenju neprijazno okolje, ceste pa vztrajno briše veter in ostali okoljski dejavniki pa tudi cesta na jug, ki je najbolj turističen je 1A za mongolske razmere. Med vračanjem opazujeva napredek delavcev pri […]

35.dan / 13.8. V družbi sipin in dinozavrov

Prava puščava, s peskom, ki počasi zaseda vse možne kotičke avta in temperaturami, ki končno dovoljujejo kratke hlače in majico. Sipine izgledajo, kot da bi jih nekdo po pomoti tja narisal – med oguljeno travo in kamnito gorovje. Osupljive so. Začnejo se tako odločno – brez prehodnih pasov, kot bi odrezal. Njihovi vrhovi so zaviti, […]

34. dan / 12.8. Kamp s tisoč zvezdicami

October 18, 2014

Prebudiva se v super sončen dan in ugotoviva, da je prejšnjo noč pred najinim prihodom Dalandzadgad presenetilo največje deževje v zadnjih letih, voda vsepovsod. Hiše so zalite, iskanje primerne ceste pa se kmalu spremeni v brezglavo vožnjo čez polja. Najdeva znak, ki pokriva celotno Slovenijo.Sledi zajtrk na prostem, kdo bi si želel boljšega. Kreneva proti […]